Tropisk värme...

Det är helt sjukt jäkla varmt här just nu. Riktig hetta på dagarna, över 30 grader i skuggan mest hela tiden. Men här på berget fläktar det lite, som tur är, och igår satte jag upp min hängmatta så jag har det riktigt bra här. Det är ju inte så värst långt till havet heller, så det är en lagom promenad att gå ner dit. Igår badade vi tre gånger jag och syrran, och idag har det blivit två. En gång på campingen och sen åkte vi ut till Källarholmen. Såååå skönt i vattnet, och så gott som manetfritt. Har plaskat runt med cyklop och simfötter, men jag såg inte så mycket idag, lite dålig sikt. (Eller så var det imma på cyklopet =P)
Vissa var ute och fiskade havet tomt på makrill oxå, 70 stycken hade de när de hämtade oss. Sjukt mycket fisk...

Imorrn blir det jobba igen, fick bytt till dagpass istället för kväll, men det funkar lika bra det. Slutar ju 16 och nu är det ju lika varmt då så det spelar mig ingen roll. Vore jag pigg klockan 6 i morrn bitti skulle jag åka ner och ta ett morgondopp. Återstår att se...=)

Nu är det middagsdags, eller jag ska göra middagen iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback