Jobbintro och brännboll

Det blev en rätt trevlig kväll ikväll. Först hade vi info (mao korvstoppning) på Konsum där vi fick veta en massa saker som jag redan visste, och lite nya saker oxå. Sen gick vi tipspromenad till Siljevi, med en massa jobbiga trickfrågor om kryddor. Jag är inte så bra på kryddor, men lite kunde jag ändå. Väl på Siljevi spelade vi brännboll, mitt knä höll för det wihuuu!!, det var riktigt skoj. Massa år sen jag spelade brännboll nu, men jag lyckades träffa bollen riktigt bra och så tog jag lyra oxå. Så stolt på mig själv. =P I alla fall, knotten höll på att käka upp oss totalt, men vi grillade korv oxå, gott med lite mat, innan vi började dra oss hemåt. Kom väl hem här vid 23 nånting.

Sen visade det ju sig att chefen glömt lägga in upplärningspassen på schemat innan han skickade ut dem till oss, så vi fick de tiderna nu, vilket innebär att jag ska börja 7.30 imorrn och alltså bör gå upp och cirkus 5 timmar. Så jag ska gå och lägga mig nu, ska bara borsta tänderna först, så får vi hoppas att jag vaknar av mobilen imorrn. Hann inte ringa till mamma och be henne ringa och väcka mig så jag får förlita mig på mig själv. Men när det gäller jobb brukar jag ta mig upp, det är inte som med skolan som man kan ta sovmorgon till...får väl sova middag när jag kommer hem igen om jag är trött, slutar ju redan 12.

Nä, om man skulle dra sig mot sängen då. Sover ju själv här inatt, för första gången ever. Hoppas innerligt att det inte ska bli åska för då kommer jag inte sova en blund...men det verkade lungt när jag kollade sist, så det går nog bra. Natti natti!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback