Midsommarsol!!

Det var inte så lite trevligt att vakna idag och inse att solen skiner. Helt underbart ju!!! Visst, det blåser lite, men det gör det ju i stort sett alltid på kusten... =) Nu hoppas jag bara innerligt att det här vädret håller i sig så vi kan vara ute ikväll. Planen är att grilla och äta gott med sötis först, och sen kommer kanske hans arbetskompisar från affären och spelar kubb eller nåt annat trevligt. Planen är rätt lugn, vi ska ju upp och jobba imorrn båda två. Han klockan 9 och jag klockan 11. Och jag ska köra från rossö oxå, så jag ska ta det lugnt med cidern ikväll.

Igår däremot var det regnigt hela dan, det sprack upp lite en stund på kvällen bara. Pappa fyllde år så jag bakade tårta, som blev jättegod för övrigt, bättre än förra gången. Och sen kom det lite folk här som ska fira midsommar med mamma och pappa så vi fikade och så. Till middag blev det varmrökt lax med färskpotatis, och det kunde jag ju bara inte missa så jag blev kvar här igår kväll.

Ska nog ta och äta frukost nu tror jag...känns som en ganska god idé eftersom magen kurrar nåt hiskeligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback