Brottgränstillstånd

Sitter och försöker fixa den individuella uppgiften i byggnadskonstruktion, att dimensionera armering i en betongbalk. Jag är verkligen skitdålig på sånt här, det är alldeles för mycket fysiklikt för att min hjärna ska fatta och lägga på minnet vad det är man ska göra. Just nu räknar jag på brottgränstillstånd för balken, jag har ingen aning om vad det innebär, men personligen känns brottgränstillstånd som när jag är på väg att bryta ihop över allt som jag borde göra. Men jag tror inte det är samma sak. =P

Tur i alla fall att han gjort ett nästan likadant exempel på lektion så jag har nåt att gå efter, annars skulle jag vara körd i botten totalt. Bläääääää!!

Kommentarer
Postat av: Ickaa

Ha ha tycker din förklaring av brottgränstillstånd var klockren ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback