Chai Latte

Nu har jag gjort ett seriöst försök att göra egen chai latte här hemma. Köpte ju chai te för ett par veckor sen, men insåg lite sent att jag köpte ju visst rött istället för svart som det borde vara. Men idag tänkte jag att jag iaf borde testa, och så blev det. Och det blev riktigt lyckat för att vara det första försöket. Visserligen skummade inte mjölken så mycket som vore gott, men jag har ingen mjölkskummare och det var vanlig mellanmjölk, så jag får vara nöjd ändå.
Och bäst av allt, jag fick använda lattekopparna jag fick av Jenny för en massa år sen! Så nu sitter vi här och avnjuter varsin helt okej, hemmagjord Chai latte. Mumma! =)


(Om man tittar riktigt noga ser man att jag nästan fått till ett hjärta i mjölkskummet!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback