Skola och helgplaner

Sitter i skolan nu, har juridik. Veckans första lektion för min del, haha! Orkade ju inte inte upp i måndags morse...känns lite segt idag, det är nästan mörkt ute redan, det är regnigt och grått, och jag är inte upplagd för att lyssna. Menmen, det får gå, måste gå om en timme i vilket fall, annars hinner jag inte till tåget.

Det bär ju hemåt i helgen, och sötis följer med för en gångs skull. Ska bli trevligt, fick erbjudande om att jobba, men denna helgen ska jag passa på att träffa lite folk, det känns lite utmärkande för den här veckan. Imorrn blir det fika med Malin och Mattias, och på söndag ska vi till Kumla. Blir nog kanontrevligt, minns knappt när jag träffade M&M senast, och kumlafamiljen träffade vi i maj. Helt galet ju...

Jaja, tror han tänker börja prata snart igen nu. Har nästan fått hem senaste Ugly Betty nu, så jag har nåt att göra på tåget sen iaf. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback