Tjejkväll

Ikväll har jag haft en riktig tjejkväll. Jag har kollat på Ensam mamma söker och sedan på Sex and the city-filmen, allt drickandes chai latte. Dock tyvärr ensam, eller jag ska inte säga tyvärr, för delvis ville jag vara ensam ikväll. Jag behöver det ibland, och ikväll blev en sådan kväll.

Det var en helt underbar film dessutom, jag var tårögd mest hela tiden kändes det som. Slutet var väl rätt självklart, det kunde ju en apa räknat ut med arslet, men det som berörde mig är den där vänskapen filmen speglar. Vännerna som alltid finns där, som alltid ställer upp, no matter what. Jag har sådana vänner, och jag hoppas jag är en sådan vän själv, dock är de flesta alldeles för långt bort. Jag har nära vänner här, men de som funnits där länge, de som har varit med mig genom så mycket, de finns inte här. Dem saknar jag en kväll som den här, dem hade jag velat se den här filmen med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback