Vinter?

Åh det snöar och snöar och snöar lite till!!! Så himla härligt!!! Dessutom är det minusgrader, och har varit i ett par dar, så snön ligger kvar på marken! Helt otroligt underbart! Synd att inte liseberg har öppet nu i veckan, det hade varit så himla mysigt att gå där i snö med alla ljus och allt.

Igår kväll när vi åkte hem från sötis föräldrar var det föresten nästan -7 grader. Så kallt tror jag inte det var här på hela förra vintern. Och det är bara november än så länge! Tänk om man kunde få lite vinter i år. Gärna på julafton så klart, men även sen. Några veckor med snö som ligger kvar, så man kan åka pulka och kanske lite bräda och bara allmänt njuta av snön. Det vore nåt det.

Nu borde jag vara i skolan, men det tog lite tid att fixa lunch och så, så jag har inte kommit iväg än. Men jag ska dra mig strax, så hinner jag till första rasten. Ut i snön!!! Åh så härligt!!! Jag älskar verkligen vintern!!! =D


Så här ska det vara! Freddie vintern 92-93.

Kommentarer
Postat av: Ickaa

Emelie, i det här aveendet är vi inte lika! Snö är hemskt, det kan gå an när man är inomhus och kallt som fan är det oxå..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback