Grå dag

Idag har det bara varit grått ute, det har känts som kväll ända sedan jag vaknade. Jag gillar inte såna dagar, jag får absolut inget gjort när det är sånt väder. Jag blir bara trött, seg och omotiverad och det är inget vidare när jag borde tentaplugga.
Jag har till exempel tänkt dra mig in i duschen i ungefär 3 timmar nu, men det har inte hänt än. Istället har jag slösurfat och kollat lite halvhjärtat på massa serier som går på tv på eftermiddagarna. Väldigt vettigt. Nu är det "Americas Funniest Home Videos", så jag antar att jag inte kommer in i duschen på ytterligare en halvtimme. Efter det är det dubbelavsnitt av Vänner, som jag iofs nyss sett, men ändå...denna dagen kommer inte sluta väl...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback