Karlskoga

Ja nu är jag här i alla fall. Ska snart ge mig in i duschen och sen fixa lite käk innan jag ska iväg och jobba. Ska bli spännande att jobba här igen, återstår att se hur snart plu-nummer och sånt kommer tillbaka. Har dålig koll på rutiner och sånt oxå nu ju, så det ska bli intressant det här. Och imorrn ska jag öppna. Jaja, jag är ju inte själv så det ska nog gå bra.

Tentan igår gick nog hyfsat, jag tror jag fick ihop till ett godkänt i alla fall. Satt ju inte så jättelänge, bara lite över två timmar, men jag hade inte kunnat skriva så mycket mer vettigt så det var nog lika bra att jag gick. Fixar jag det inte så finns det ju komplettering och omtentor. Vore skönt att slippa omtentor bara, jag gillar inte såna. Har en tendens att skippa dom... =P

Ligger och tittar på desperate housewives nu. Minns inte vilka avsnitt jag sett av fjärde säsongen så jag börjar helt enkelt om från början av hela serien. Började ju kolla på det avsnittet med orkanen eller vad det var, så har inte sett så mycket tidigare. Det är en ganska märklig serie, men rätt bra.

Nä, duschen kallar! Sen ska jag bli rik! Wee! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback