På tåget

Nu sitter jag på tåget, på väg mot Kga. En massa folk och trångt och jobbigt. Gillar dessutom inte att sitta bredvid folk som tjuvläser på min dator. Men det mobila bredbandet funkar hyfsat i alla fall, så alltid nåt positivt. Verkar bara vara lite provblem när man är mitt inne i urskogen typ...

Gick iaf hyfsat med miljöarbetet, inte för att vi var klara när jag åkte, men vi hade i alla fall kommit en bra bit på väg. Det är ju bara så drygt att hålla på med analys och diskussion och sånt krafs. Dessutom är väl inte min grupp den mest effektiva som finns direkt, vi snackar för mycket skit när vi ska hålla på och skriva. Men kul har vi, och det är ju bra det i alla fall. Vore ju inte så bra om vi inte hade nåt gemensamt, och bara tjafsade hela tiden. Nä då har jag hellre kul, och får jobba häcken av mig sista dagarna, som jag gjort denna veckan ungefär.

Nu är vi snart i Trollhättan, cirkus två timmar kvar att åka innan jag ska byta tåg i Karlstad. Det är lite drygt att åka den här vägen runt Vänern, men det var billigare och det passade bättre tidsmässigt. Verkar bara ha lite kass batteritid på min dator just nu, så vi får väl se hur länge det håller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback