Plugg och julkänslor

Kom äntligen igång med pluggandet ikväll, Maria kom och satte lite fart på oss båda här. Men ju mer jag sätter mig in i det hela, desto mer oöverkomligt känns det. Det är så sjukt mycket att läsa! Men jag får skylla mig själv som inte börjat tidigare.
I vilket fall, vid 23 tyckte jag att te vore ju gott, och en paus var jag värd, så vi satte oss och drack varsin kopp. Sen fastnade vi vid bordet alla tre och det slutade med att vi satt i två timmar och drack te, kaffe och glögg. Ja, glögg. Sötis rotade lite i klädkammaren och hittade de överblivna flaskorna från vår glöggfest förra året, och vit glögg går ju utmärkt att dricka kall, så det fick det bli. =) Och vilka julkänslor jag fick när jag luktade på den vanliga glöggen!!! Nu vill jag gå och hämta ut julgardinerna på posten och sen vill jag julpynta!!! Hoppas det har gått över till imorrn... =P

Kanske inte riktigt än va?

Nu ska jag iaf gå och sova, det är verkligen på tiden. Måste upp imorrn och fortsätta plugga, kan inte ligga och slöa i sängen till efter lunch, det funkar bara inte! Natti natti!!


Dessa hittade vi i klädkammaren, dock inte fulla. =)

Kommentarer
Postat av: jojjo

älskar julen!

Postat av: Åsa

Snart är det dags :) Längtar!

2008-10-31 @ 22:56:23
URL: http://mrscash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback