Tapetsering

Försökte uppdatera här igår, men det gick inget vidare. Hoppas det funkar bättre nu.

Har inte varit så aktiv här på sistonde, har varken orkat eller haft lust att plita ner nåt. Men nu kanske det kan bli bättre, nu är det ju tentavecka. =P
Har haft en del att göra de senaste dagarna, vi har nämligen tapetserat om nu. Så himla fint blev det, och vi är toknöjda båda två! Lite smak har vi allt...=) Så pappsen kom i torsdags kväll och sen körde vi hårt i två dar och så blev det klart igår. Och idag har vi tillbringar dagen på Ikea och spenderat äckligt mycket pengar, i alla fall med mina mått mätt. Mer än en månadsinkomst för mig...men så bra det blev sen då! Ny soffa och ny klädsel till den gamla soffan, sängram och matchande sängbord, sidebord till busken och en ny lampa att ha där. Och hux flux så hade vi ett hem, med ordentligt vardagsrum och sovrum. Det känns så bra!!

Nu är jag sjukt trött, så ska dra mig till sängen och provsova den. Får väl se om den håller eller om vi hamnar på golvet, vi är lite skeptiska till alla pinnar under madrasserna. Men det blir nog bra. Lite ovant i natt kanske bara, vi har ju vänt på sängarna nu när vi fick ramen.

Som sagt, tentavecka nu, och jag skriver på fredag. Så det borde bli en hel del plugg i veckan, för den här tentan borde jag ta. Mycket man borde...ska i alla fall göra ett ärligt försök, så får vi se hur långt det räcker.

Sova var det...natters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback