Torsdag

Än så länge har det varit en ganska bra torsdag. Kunde iofs inte somna inatt riktigt, har vaknat av och till hela natten, så när klockan ringde vid 10 så var jag väldigt, väldigt trött. Men tog mig upp framåt 11 iaf, dock hade jag ju tänkt hinna på stan innan skolan, men det har jag fått lägga ner. Ska ha grupparbete om sisådär 40 minuter, så jag borde inte sitta här egentligen.

Hade iaf en trevlig onsdagkväll, fick ju middagssällskap av Sara och Maria, och det var trevligt som vanligt. vi käkade pasta med fetaost och räkor, och till efterrätt hade Mia bakat morotskaka. Och den är ju bara såååå ljuvlig! Dessutom orkade vi inte äta upp hela, tur det kanske, så det finns kvar åt mig! =) Kan vara trevligt med lite belöning när man sliter så hårt med miljöskit och tränar och allt.

Ikväll måste jag ju dessutom packa oxå, ska ju hemhem till Kga imorrn eftermiddag. Måste troligtvis ha med mig grejorna till skolan, vi blir nog inte helt klara med vårt arbete idag misstänker jag.

Nä, ska hoppa i kläderna nu och dra mig mot Chalmers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback