Äntligen här!!

Hade visst inte skrivit på hela dan upptäckte jag nu. =P

Nu är iaf mitt objektiv här!! Har testat det lite här hemma och jag är redan frälst. Synd bara att det inte är vår och sommar nu, jag vill ju fota blommor och insekter! Men jag får nöja mig med att fota sötis så länge. =)

Annars har det inte blivit jättemycket gjort idag. Fanns en plan på att åka och kolla på tapeter, men det blev inget med det. Hade tvättid ikväll oxå, som vi höll på att glömma av helt, så det har vi grejat med när vi väl kom på det. Försöker få lite ordning i arbetsrummet oxå, men jag vet inte om det går så värst. Har vridit mitt skrivbord nu iaf, så nu har jag utsikt genom fönstret när jag sitter här. Kan ju vara trevligt, om man skulle sitta här på dagen nån gång. =)

Ska upp tidigt imorrn, så jag skulle vilja komma i säng i någorlunda tid ikväll. Har missat två miljöföreläsningar nu på sistonde så jag behöver verkligen gå på den imorrn. Men med dyngsur tvätt i tvättstugan lär jag få vänta på sängen ett tag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback