The sweetest sound!

Åh, en telefonsignal som ringer!! Vilket underbart ljud! =P Nej, jag är inte tokig, men vi har inte haft fungerande telefon på ungefär två veckor nu så det är skönt att det äntligen funkar! Har blivit lite dyrt med mobilen under tiden, är glad att jag har fast telefon annars skulle jag väl bli ruinerad.

Idag står skolarbete på programmet, har inga lektioner men väl ett grupparbete att hålla på med. Vi ska ses vid 15 och gå igenom vad vi har gjort, så det är väl bra om jag har gjort nåt då. =) Har ju lite skrivet, men måste nog fixa till det lite, det känns som för mycket raj raj just nu. Visserligen är hela kursen bara en massa rajraj, men man måste ju göra det ändå.

Förkylningen verkar inte kunna bestämma sig för om den ska försvinna eller slå till ännu värre, känns som om det står och väger. Ibland känner jag mig nästan frisk, men sen börjar jag hosta och ha mig och det känns ju mindre bra...

Nä, ska ta och prova telefonen nu! =P Och frukost är nyttigt har jag hört...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback