Unket

Det luktar unket här...har tvättat kuddar och täcken idag, och kuddarna blev inte riktigt torra så nu luktar det blött dun här. Det är ingen vidare angenäm doft direkt kan jag meddela.

Skönt att ha fått internet igen nu, laddade på sötis mobila bredband idag. Vilket jag iofs inte hade behövt göra eftersom han kommer få två modem från telenor att använda gratis en månad. Trodde bara han skulle få ett, annars hade jag ju inte laddat på det andra. Så typiskt...

Annars knallar det på här. Har ingen aning om var nånting finns just nu, det är massa kartonger överallt och allmänt kaos sådär. Men det gör inte så mycket just nu, jag är fortfarande så ljuvligt nöjd med att bo här så det är inte sant!! Ska försöka ta lite kort tänkte jag, men det är lite tråkigt med alla kartonger så det får nog vänta några dagar. =)

Ska ta och hoppa i säng nu tänkte jag, har skola imorrn. Börjar inte förrän 13, så det blir gott med sovmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback