Vårtecken!

Idag har jag verkligen sett våren på riktigt! Säkra vårtecken har korsat min väg! Vi var på väg genom Ruddalen till sötis föräldrar när jag nästan krockade (!) med det första, en humla!!! Och precis efteråt fladdrade en fjäril förbi! Är inte det vårtecken så säg!

Har som sagt varit hos sötis föräldrar i eftermiddag och kväll. Inte hunnit med så mycket mer idag faktiskt. Fick mat där, sen åkte sötis iväg på konsert och jag stannade kvar. Hade inte tänkt stanna så länge, men jag blev kvar. Vi kollade på Robinson och sen började världens snyftfilm, "Vid din sida". Väldigt mycket klyschor i den filmen, men jag gillar ju sånt på nåt sätt...fick skjuts hem i nyhetspausen så jag ser klart den nu, och snart är det snyftdags på riktigt. Har sett den ett par gånger, men den berör mig varje gång...

Imorrn vet jag inte riktigt vad planen är, men packa verkar vettigt. Vi ska väl åka till Grebbestad på måndag och sen vidare mot Kga, så packa verkar vara en god idé. Sen är det ju hockey vid 16 tror jag, och det tänker jag verkligen inte missa!!! Sen kanske det blir söndagmiddag, vi får se...

Aja...kolla klart på filmen, läsa lite kanske, och sen sova. Verkar som en bra plan! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback