Vilda svin!



Jahopp, där rök mitt söndagspromenad/cykelturs-mål! Inte fasen ger jag mig ut i nån skog bland galna vildsvin inte! Det är nog ett djur jag helst inte vill träffa på och fånga på bild...var ute och knallade i de krokarna här om dan och tänkte gå bort till Lindalen men var lite för lat så jag tänkte jag tar det en annan dag. Men det tänker jag fettglömma nu! Hua, hoppas de skjuter de där odjuren snart, annars kommer de väl och bökar i rabatten här nere...

De som sett svinen vid Västra Kyrkogården (inte långt från sötis föräldrar, kan vara samma som det här) säger att de verkar väga runt 250 kg, inga små kultingar direkt. Mötte jag ett skulle jag springa tills benen gick av eller mina knän sprängdes typ...nej, såna djur ska hålla sig i storskogen, långt från mig! Okej att man ser dem utanför Degerfors, det är ju nästan världens ände, men mitt i Göteborg! Nä, nån måtta får det vara, skjut skiten så de försvinner från min närhet!!!

Klicka på bilden för att komma till artikeln...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback