Annandag jul

Så var julen över för den här gången. Julafton var precis som vanligt, fick några paket så lite snäll har jag visst varit i år. Roligaste paketet var helt klart det med julgranskulorna i. =)

Igår hände inte mycket, sov riktigt länge och slöade i soffan. Sen iväg och jobba kvällen på Storis. Ganska lugn kväll, det var skönt. Förstår varför vi inte hann ett skit dan för julafton, vi slog försäljningsrekord med typ 20tusen eller nåt sånt. Sjukt med folk var det då, så det var gött att få lite lugn för en gång skull igår.
Lyckades ju med konststycket att tappa rösten på julafton, så jag kraxade ganska bra igår, och när jag väl fick fram ljud var det med världens whiskeyröst. Fick köpa hostmedicin, och den gav mig minnesbilder från när jag var liten, fy vad jag hatade hostmedicin. Och den smakar ju inte direkt bättre nu för tiden heller.

Idag har jag oxå sovit länge, kollat på Stenhuggaren som jag missade igår när jag jobbade, och varit iväg till storis och hämtat mina byxor som jag glömde där igår. Nu väntar jag på att Malin och Mattias ska komma och hämta mig, vi ska till Karlstad och gå på hockey. Blir nog bra, de ska ju hissa tröja 21 i taket, så det blir kul att vara där då.

blir mycket hockey nu, först idag, sen kanske Bofors-leksand imorrn och så frölunda-Fbk på Ullevi på måndag. Men hockey är kul! Får passa på när jag är hemma och har pengar, har ju inte varit i nobelhallen på evigheter ungefär.

Dags att klä på sig nu och ge sig ut i snön. Fick gräva ut bilen förut när jag skulle iväg, har kommit massor med snö inatt. Tur att det inte är jag som ska köra, jag gillar inte snöiga vägar...

Kommentarer
Postat av: JoannaRodriquez35

Want to <a href="http://www.primewritings.com/buy-a-paper.php">buy a paper</a> at the proper firm? So, you should come along several hints such as: don't order anything for very cheap costs, just because they can be plagiarized, generally try to find reliable organizations in the internet, try to testify guarantees that custom writing firms present! You will definitely get the best grades if follow such issues! Good luck!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback