Äntligen?

Läste just på Aftonbladet att Foppa förmodligen tvingas lägga av med hockeyn nu. Äntligen säger jag bara, jag fattar inte varför han envisats med att göra comeback gång på gång. Hade det inte varit bättre att vara ödmjuk mot sin kropp och sig själv och lagt av när första skadan inte ville läka? Slutat med flaggan i topp? Nu minns jag bara honom för hans misslyckanden och hans envisa försök som bara gått om intet. Synd att en av landets genom tiderna bästa hockeyspelare ska sluta så här...

Kommentarer
Postat av: Ickaa

Åhhh en till som verkligen fattat.. Jag, Mimmi och Tess satt och sa det hela tiden, det kommer aldrig och gå, han kommer bli idrottsinvalid om han håller på. Jag fattade tidigt att den här comebacken inte heller skulle hålla.. Jag menar han kan ju inte ha spelat för att han behöver pengarna eller hur? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback