Bra drag?

Skulle bara till studs och köpa biljetter, sen hem och skriva essay. Det blev inte riktigt så. Det blev möte, inklusive punsch, pizza på Gibraltar och sen quiz på John L's med ett par Niks. Så fiffigt Emelie.
Har varit hemma ett tag nu och försökt få nåt gjort, det har inte gått nåt vidare. Jag har huvudvärk dessutom. Och jag ska vara i skolan kl 8 imorrn. Det ser jag inte fram emot särskilt mycket faktiskt.

Som det ser ut nu så ska jag skriva essay hela eftermiddagen imorrn. Hade hoppats komma upp med nåt ikväll iaf, så jag inte har alla 1200 ord kvar imorrn. Ska ge det en chans till, sen ger jag fasen upp. Har ingen aning om vad jag ska skriva ju!!!

Och som grädde på moset har jag fått höra att de ska sluta tillverka Niks. All skit på en gång. Doh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback