Ge mig vår!

Nu är det slut på vintern, i alla fall här på bloggen! Snön är borta för den här gången, och det ska bli intressant att se om jag lyckas få dit den nästa år igen. =P

Egentligen var det av praktiska skäl jag tog bort den, sidan laddade aldrig klart så mina miniatyrbilder gick inte att klicka på, men jag har i alla fall en väldig längtan till vår! Igår var det 7 grader varmt, och då sken inte ens solen, så man kan ju hoppas att våren är på väg. Dock är det ju trots att fortfarande februari, så man ska väl inte hoppas på för mycket.

Nu sitter jag och försöker komma nånstans med min essay, vilket som vanligt inte går särskilt bra. Den ska in imorrn och jag bör ha skrivit över 2000 ord då. Just nu har jag 820. Inte bra, inte bra alls.
Samtidigt har jag en marknadsanalys att fila vidare på, till vårt grupparbete. Dessutom ska jag skriva en indivuduell grej till det arbetet oxå, och allt detta ska in på måndag. Jag hade tänkt slippa tillbringa helgen i skolan, men tack vare att mina gruppkamrater inte riktigt har så mycket tid man kunde önska så lär jag få göra det ändå. Jag ska ju göra kostnadskalkylerna och det programmet finns bara i skolan. Min tanke var att göra det idag och imorrn, men jag har inget att gå på så det sket sig.

På lördag ska vi ju dessutom på kalas oxå, 5-års kalas. Helt galet ju, hur kan hon ha blivit så stor? Märkligt vad tiden går...

Nu tror jag det är lunchdags för min del, åt ju frukost för en hel timme sen... =P




Orkidée i kvällssol för ett par veckor sen

Kommentarer
Postat av: Icka

Ja jag fattar inte att hon redan är 5 år.. Du måste krama både Jenny & Moa ordentligt från mig!



Det är äckligt vad du och jag är lika när det gäller att skriva arbeten ha ha..



Hoppas du får en kul helg ändå :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback