Schoolwork

Sitter i skolan nu, har precis jobbat klart med grupparbetet för idag. Eller, jag har inte jobbat så värst mycket, mest suttit och tyckt när Lisa har ritat. Jag vet inte riktigt hur jag ska börja med min del, så jag flyter runt lite tills vidare. =P Nej då, ska ta tag i det men jag känner att jag vill prata med våra handledare lite först, de kan förhoppningsvis ge tips på hur jag får tag i rätt info osv.

Om vi nu får ordning på det här med handledningen vill säga. Har ju inte hört ett ljud från dom hittills eftersom vår lärare trodde vår grupp inte fanns längre, trots att jag pratade med henne i torsdags, därför splittrades vår handledargrupp och gick in i andra grupper. När vår lärare äntligen fattat att vi faktiskt finns fortfarande så hade jag iaf fått tag i en av de som skulle handleda oss, och han visste inte hur de skulle göra nu eftersom de redan börjat jobba med andra grupper typ. Snurrigt värre, men jag hoppas det löser sig, vi har ju massa mer jobb ändå eftersom vi bara är tre i vår grupp.

Tror jag ska ta och dra mig hemåt nu snart. Är lite sugen på att vara kreativ och baka nåt skoj, men jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Funderar på brownies, men jag vet inte riktigt hur man gör. Hittar inga riktigt bra recept heller, men får väl leta lite kanske. Bra att göra det nu så jag kan handla direkt på hemvägen.

Kommentarer
Postat av: Helene

Hej hej! Tack för tipset... Kör med lambi hushållspapper... Hade sånna sist jag va förkyld... Idag e jag iaf lite piggare... Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback