Skoltrött...

Har suttit i skolan nu sen vid 13, och jobbat med grupparbetet. Vet inte om jag kommit så jättelångt, men jag är en god bit på väg i alla fall. Behöver en hel del mer info innan jag kan göra klart mina kalkyler, men det beror ju på andra när jag får den så...
Har starka funderingar på att åka hem nu. Det har varit lugnt och skönt här sen vid 16, men nu började en blåsorkester öva nånstans i närheten så jag tror det är ett tecken på att jag borde ge mig hemåt.

Vore skönt med en liten paus oxå, måste bara bekämpa mina instinkter som vill spela tv-spel när jag kommer hem. Det får jag göra imorrn kväll och i helgen kanske. Är lite trött på det här arbetet, det känns inte som om vi kommer nånstans, vi har ingen bra struktur på nånting, och jag tycker inte jag lär mig nåt. Värdelöst med andra ord, men vår lärare tyckte ju inte det gjorde nåt att vi är färre än alla andra grupper. Trots att det ger oss massa mer jobb, och mindre tid att lägga ner på varje del. Jaja ska inte klaga för mycket...

Dags att packa ihop kanske, ska ju handla på vägen hem oxå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback