Helgen och plugg

Det blev Rossö i helgen, och visst det är skönt att komma upp dit, men vädret var kasst och jag fick absolut inget pluggat så jag vet inte om jag tjänade på att åka dit egentligen. Men fick shoppat lite i sportshopen i lördags, inga skidkläder men väl ett underställ och en vindtät tröja, så det var ju lite kul iaf. Sen lekte vi sommar på kvällen och drog igång grillen för att grilla grillspett. Det var gott! =)
Senare på kvällen spöade jag även hela familjen Carlsson i Couronne, det var riktigt givande. Bra för att vara första gången oxå tycker jag. =P

Idag var det dags att återgå till tentapluggandet igen, träffade gänget i skolan vid lunch idag och satt ett par timmar. Kändes som om vi fick lite gjort, även om vi hängde lite gubbe och snackade en väldig massa skit oxå. =P
Imorrn ska jag plugga på egen hand är det tänkt, så jag har planerat att åka och shoppa lite med min sötis. =) Vi ska köpa matberedare är det tänkt, får se om vi får använt vårat presentkort på Duka oxå, man vet aldrig.

Ligger i sängen nu och kollar på Vänner. Våran sängram är så där bra, huvudgaveln är ju lite välvd så den är jätteskön att luta sig mot. Vore jag sjuk skulle jag bo här tror jag. =)
Kanske dags att sova snart, får se när sötis kommer och lägger sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback