Mitt 2008

Orkar inte göra nån årskrönika eller liknande, så det får bli en lista istället. =)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Tja, jag förlovade mig.

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Haha, jaa, det var inte så svårt.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Japp, Jenny.

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja, morfar.

5. Vilka länder besökte du?

Deutschland.

6. Är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009?

Studiemotivation kanske?

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?

Finns två, men jag tar det postitiva, 080808. =)

8. Vad var din största framgång 2008?

Nytt sommarjobb efter alltför många år på Konsum i Kga, vi fick en riktig lägenhet, vi förlovade oss.

9. Största misstaget?

Att inte säga allt jag ville ha sagt innan det var försent.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Jag har spräckt menisken och tänjt ut korsbanden i mitt ena knä. Känns fortfarande, 10 månader senare.

11. Bästa köpet?

Mamma och pappa betalade ju kameran, så jag får väl säga mitt 100mm macroobjektiv. =)

12. Vad spenderade du mest pengar på?

Kameraprylar.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Att min älskling fortfarande står ut med mig, trots allt. =)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?

Kent - Håll ditt huvud högt
Lars Winnerbäck - Strimmor

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Periodvis båda. Svårt att säga vilket som väger över mest. 

16. Vad önskar du att du gjort mer?

Rört på mig och sovit bättre.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Slösurfat? =P

18. Hur tillbringar du julen?

Hos mamma och pappa med släkten, precis som alltid.

19. Blev du kär i år? 

Inte i någon ny, men jag är alltid kär i min sötis! ♥

20. Hur många one night stands?

Inga!

21. Favoritprogram på TV?

Ugly Betty och Vänner, men jag ser de inte jättemycket på tv längre. =P

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

Nä jag tror inte det.

23. Bästa boken du läste i år?

Måste vara Millenium-böckerna. Iaf var det de som jag sträckläste snabbast. =)

24. Största musikaliska upptäckten?

Har varit rätt stabil på kent och winnerbäck, men Death Cab For Cutie har glidit upp en bra bit på favoritlistan.

25. Något du önskade dig och fick?

En systemkamera.

26. Något du önskade dig men inte fick?

Ja, den där j-vla Soda Streamen vägrar bli min! I 3,5 år nu! =(

27. Årets bästa film?

Har inte sett så många nya, så får bli Sex and the City.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?

Var i skolan och åt middag på kvällen med Sara, Maria, Sötis och hans föräldrar.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Jag vet inte.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?

Väldigt vanlig, jeans och sköna tröjor. Väldigt rosa. =)

31. Vad fick dig att må bra?

Min sötis och mina underbara vänner.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?

Tror inte jag varit direkt sugen på nån i år...

33. Vem saknade du?

Morfar förstås, och alla mina vänner som inte finns 5 minuter från mig jämt.

34. De bästa nya människorna du träffade?

Har jag träffat några nya människor i år? Skulle vara mina arbetskamrater i somras då, det var ett jättehärligt gäng! I övrigt är jag nog mest kvar i samma kretsar. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback