Seg

Har varit lite seg så här i början av det nya året, inte orkat blogga nåt direkt. Så är det ibland. Spenderade nyårsdagen i soffan framför 5ans Vänner-maraton, som kom så himla lägligt. =) Senare på kvällen, eller mer natten, kom sötis hit igen. Har även jobbat igår och idag, och ska iväg ett par timmar imorrn oxå. Är så fruktansvärt omotiverad just nu, så det är tur att det bara är typ 3 timmar annars skulle jag inte orka.

Sen har vi inte så jättemycket planer för resten av dagarna innan vi åker tillbaka till gbg. Har ju en del att plugga, så det kan vi ju alltid roa oss med om vi inte kommer på nåt annat.
Men fick mig ju en glad överaskning i morse när jag kom upp, det hade snöat!!! Och det är minusgrader och allt, så förhoppningsvis ligger den kvar! Enligt  Aftonbladets väder ska det bli riktigt kallt imorrn, neråt -15 grader, så då lär ju inte snön försvinna direkt. Blir lite kyligt att trampa till jobbet bara, och säkert rätt halt, men det får ju gå bra så länge jag inte ramlar. =P

Nä, ska kolla klart på ett avsnitt Vänner nu, sen är det sovadags! Har börjat läsa trologin om Härskarringen så jag kanske inte somnar direkt. =P

Kommentarer
Postat av: Ickaa

Ja det måste väl va några domare som kan reglerna och klarar av att stå emot trycket...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback