Tentaresultat

Rubriken kan verka konstig dagen innan tenta, men jag har fått resultaten från tentorna jag skrev innan jul. Och det blev som väntat ungefär, jag klarade juridiken, dock inte med den marginal jag trodde men ändå en 3a, och jag kuggade konstruktionen, men jag fick mer poäng än jag trodde jag skulle få. Var endast två poäng från att klara den, så det känns ju lite surt. Hade verkligen behövt de poängen. Men får gå och prata med Steve och kolla på tentan så får vi se när jag kan fixa det, blir väl i april om inte annat.

Verkar som om jag just nu klarar varannan tenta jag skriver, så håller det mönstret i sig så borde jag klara miljön imorrn. Men jag tror det krävs lite ansträngningar från min sida oxå, så det är bäst jag sätter fart med pluggandet nu. Dock är det lite saker som grumlar min hjärna och gör att jag har svårt att koncentrera mig, får se om jag kan lösa det problemet snarast, så jag kan fokusera på tentan sen. Förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback