Speedy?

Woho, det tog nästan en timme att välja ut och ladda upp bilderna till förra inlägget. Mobilt bredband är inte the shit. Det är ju bättre än ingenting, men en del av mig längtar hem till våra 28 Mbit/s som bara står och väntar på oss...

Dåligt med update på senaste, orkar inte riktigt. Har jobbat 5 dar i rad nu, har två dar kvar sen åker jag till Kga för nu är det minsann bröllopsdags!! Det ska bli så himla roligt, och jag kan garantera att min kamera kommer gå varm under de här dagarna. Allt, precis ALLT, ska dokumenteras, både för brudparets skull och för mitt eget höga nöje. =) Synd bara att jag inte riktigt har råd med det nya objektivet...vill vill vill!!! Får se om det löser sig, man kan ju önska och hoppas...

Ska bli väldigt skönt att vara långledig från jobbet, har varit mycket på senaste. Märks verkligen att många haft semester nu, helt sjukt mycket folk. Tyvärr en massa otrevliga typer oxå, riktiga surkärringar som förpestat mitt liv, men som tur är så överväger ändå de trevliga kunderna.

Nu är det verkligen dags att sova. Börjar inte förrän 16 imorrn, ska bli skönt att få sova ordentligt i morrn. Har ju haft mördarpassen i helgen, 10-19 både lördag och söndag, dessutom 10-18 onsdag och torsdag, så det ska bli himla gött med en kväll nu. Lite mindre intensivt då om man säger så...

Natters natters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback