Årets första dopp!

Nu är årets badtävling igång för min del! Årets första dopp avklarades på rossö idag. Det var inte varmt och det var knappt ens lite skönt. Skulle gissa på ca 16 grader, max, i vattnet. Dessutom blåste det in mot land så det var lixom inte ens nästan varmt, trots att det är långgrundt där.
Jaja, nu har jag iaf varit i, och bada är faktiskt väldigt härligt, även om man är lite tokig ibland... =)

Jag blev för övrigt attackerad av en sandskädda när jag var på väg i vattnet, den simmade upp på min fot och var på väg uppför vristen när jag lyckades sparka bort den. Misstänker att jag gjorde att ganska roligt skutt när jag kände den på mig, haha! Såg den ju komma simmandes men jag trodde den skulle väja undan för de brukar inte direkt söka sig till människor, så det här var ju en lite ny upplevelse om man säger så.

Men nu är det slut på ledigheten, imorrn är det dags för jobb igen, 10-18 den här gången oxå. Sen är jag ledig midsommarafton och jobbar lördag-söndag. Ganska skönt schema än så länge. =)

Natti natti!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback