28 hours of wakefulness

Igår kl 16 trodde jag att jag skulle få lite ledigt en stund. Men mina gruppkamrater hade helt andra planer för min natt. Jag har nu varit vaken sedan ungefär 9.30 igår morse, det är alltså ganska precis 28 timmar, och jag har jobbat, eller i alla fall försökt jobba, med det här jäkla projektet i stort sett hela tiden. Det blir så när man får ritningarna, som kalkylerna ska baseras på, en kvart efter deadline för hela arbetet. Tack för den lixom. Vi är fortfarande inte klara, och jag vet inte när vi blir det heller. Vi ska sätta ihop en presentation till imorrn oxå, för så ska skiten redovisas. Sen råkar det ju vara så att endast en av oss tre i gruppen kan komma på vår nya redovisningstid, som vi blev upplysta om igår/imorse, men det är en helt annan historia. Hur fan kunde den här kursen gå åt helsike, den var ju omöjlig att misslyckas med!?!

Jag är så jäkla trött så jag vet knappt vad jag heter, så jag tror jag mest svamlar just nu. Jag drömmer mardrömmar om vårt projekt, trots att jag inte sover. Jag kommer inte kunna göra något mer värdefullt innan jag fått sova ett helt lass med timmar, så jag skulle vilja gå hem och göra det nu. Men min grupp har helt andra planer misstänker jag, undrar hur jag ska få dom att förstå...

Verkar inte bli nån lektion heller, ingen lärare här än i alla fall. Synd, hade velat prata med honom om lite saker...jaja får väl sätta mig och dega nånstans tills de andra är klara på sin andra lektion...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback