Sol och snö!

Nu har jag överlevt första skiddagen! Aningens stel och trött i kroppen, men inga brutna ben och inga trasiga knän, och det måste ju vara det som räknas. =)
Imorse när vi vaknade sken solen och det var jättevarmt och skönt ute. Åkte/gick/ramlade ner till liften och gjorde ett provåk först, för att testa om knät verkade hålla, och det gjorde det så det vara bara att tuta och köra. =)
Sen åkte vi ett par timmar, mest gröna backar för att komma igång men nån röd oxå, innan vi tog fikapaus. Medans vi fikade blev det mer eller mindre snöstorm, så jag och Malin la ner åkandet för idag och började dra oss hemåt. Hittade en jättesmidig väg, så vi behövde bara gå sista 10 metrarna upp till stugan. =)

Sedan vi kom hem har vi bara slöat, duschat och sånt, och kollat lite på tv. Får in ettan, tvåan och fyran från Sverige, så tyvärr ingen hockey, men vi ska testa att streama från nätet ikväll och se hur det går. Om inte annat får vi kolla på texttv och sen se sammandrag på sportnytt. =)

Nu är det snart middagsdags, och sen måste jag fixa lite skolarbete. Trodde det skulle in imorrn men vi hade visst till på fredag på oss. Skönt det, men jag ska försöka få det gjort innan dess så jag bara kan slappa sen...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback