Vårdag!

Idag har varit en riktig vårdag här i Götet. Solen har skinit och det har varit riktigt varmt. När jag skulle åka till skolan vid lunch vad det lite mulet, men jag chansade och tog vårjackan, och det gjorde jag helt rätt i! Solen kom fram igen och det blev sådär vårigt och härligt!
Och vad som var ännu bättre, min lektion jag skulle ha hela eftermiddagen var inställd, så istället kunde jag tillbringa den i solen på balkongen. Härligt när man får ta fram solglasögonen igen, och inte behöver ha jacka när man sitter i lä i solen. Underbart är bara förnamnet!

Har varit och tränat en sväng ikväll, BodyBalance med Sara. Skönt att röra på sig lite, är ju bra att hålla igång nu innan vi ska iväg till Trysil, så man inte dör av träningsvärk där uppe eller nåt sånt. =)

På tal om Trysil så har vi haft lite planering ikväll oxå, funderat ut mat och sånt där. Så nu har jag lite att pyssla med på mina lediga stunder i veckan. Har eget arbete imorrn, och ska åka och jaga läraren för att kolla hur jag ska göra nästa vecka, eftersom han ändrat i schemat och sabbat min plan. På torsdag skulle jag haft lektion men den blev oxå inställd, och på fredag har jag inget alls, eftersom läraren är i Norge och åker skidor. Så det ser ut att bli en lugn vecka, även om jag har lite att pyssla med ändå...

Har börjat längta ordentligt till Trysil nu, vårvädret här fick mig att bli sugen på snö...märkligt men ändå... =)

Ska nog ta och sova snart, blev lite sen middag idag med, men förhoppningsvis somnar jag ändå.


Vååååååår!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback