Plugg plugg plugg

Fy satan vad tråkigt det är att tentaplugga! Speciellt när ämnet inte intresserar särskilt mycket. Inomhusmiljö är inte mitt främsta intresse om man säger så, men jag måste bli av med den här tentan så det är bara att bita ihop. Men jag önskar att jag inte hade huvudvärk och ont i magen, det skulle göra saken så mycket enklare...

Men efter 12.30 imorrn så är det sommarlov för det här året. Helt sjukt, det är ju inte ens juni än. Men skönt är det, det är ju en sak som är säker i alla fall! =) Får se vad det blir för efter-tenta-raj, har pratats om grillning, men jag är ganska positiv till att bara ligga på soffan och lata mig oxå.

Nej, dags att gå in på slutköret, göra en gammal tenta. Ska dessutom få chokladbollar till, smarrigt värre!!! =)


Kommentarer
Postat av: Olle

Hallå=) Oj, får du sommarlov redan idag? Fasen vad avis jag blev. Tänkte fråga vad du läser till för något när du har tenta på inomhusmiljö? Själv sitter jag och pluggar medan vädret strålar underbart ute. Så kommer det vara för mig någon vecka till ialf, men inte allt för länge som tur är! Haha kika filmen från min skola WqIHjV1JsA" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=WqIHjV1JsA

2009-05-29 @ 10:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback