Städa!

Det blev en ganska aktiv dag i alla fall, inte fysiskt aktiv kanske, men jag har iaf inte bara suttit i soffan hela dan. Å andra sidan, om jag suttit i soffan hela dan kunde jag ha pluggat till tentan. Men nej, istället har jag städat klädkammaren. =) Sånt som behöver göras ibland, och nu ser det riktigt trevligt ut därinne. Har dessutom hittat lite saker som jag saknat, så det gör ju saken extra bra.

Men pluggandet då? Jo, jag har faktiskt läst lite idag. Men det är så sjukt tråkigt. Menmen, har iaf börjat och det är ju i alla fall ett steg på vägen. Får köra hårt imorrn, kolla igenom gammal tenta och så, så får vi hoppas det löser sig.

Nu ska jag kolla lite vänner, sen ska jag sova tänkte jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback