Morning glory

Jag är fortfarande väldigt faschinerad av att man kan vakna vid 9 och inte vara trött. Visserligen var det ändå nästan två timmar för sent idag, men ändå. Bara för att jag råkade slå av min klocka när den ringde.

Mår lite bättre idag, fortfarande ont i armen men inte lika mycket. Känner mig lite illamående oxå, men jag hoppas det går över snart. Sjukt jobbigt att gå runt och må illa.

Kanske dags att dra sig iväg till skolan nu. Jag hoppas verkligen att de började dagen med redovisningar, annars har jag missat föreläsning igen och det vore inte bra. Missade ju igår eftersom jag var på en annan föreläsning och det vore inte bra att missa två dar i rad. Nog för att han snackar om en massa onödigt hela tiden, men en del av det han säger är ju sånt man behöver lyssna på...

Jag hoppas vi inte går ända till 16 idag, jag hade nämligen tänkt att träna 17.30. Blir så himla stressigt om jag slutar 16, vill gärna hinna äta nåt innan annars blir det så jobbigt. Man presterar ju inte direkt bra om man är hungrig...

Nä...dags att resa sig ur soffan kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback