The Booky Mess

Igår gjorde vi ett besök på Bokmässan sötis och jag. Det var väldigt mycket folk, men det funkade ändå. Kom hem med en hel del nya böcker, mest pocket som vanligt... =)



Sen kan man ju kanske undra varför jag kommer hem med två böcker om Anna Book. Saken var den att de var gratis om man köpte två andra böcker, vilket jag gjorde. Men killen slängde i två i min påse med motiveringen att jag kunde ge en till min mamma. Så är nån sugen på att läsa "Boken om Anna Book", hör av er. =P

Efter att ha gått runt på mässan en massa timmar lyxade vi till det lite, låningsdag som det ändå var, och köpte med oss en smörgåstårta hem. Det var nämligen erbjudande på Feskarbröderna så man fick köpa den till halva priset.


Sen avrundade vi kvällen med lite ost och kex. Väldigt trevligt fredagsmys. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback