Dumma jotex

Jahopp, så var det kvällen igen då. Har gjort mycket idag, så mycket brukar jag hinna göra på ungefär 3 dagar...känns ju lite bra att man kan få såna ryck ibland...

Raggmunkarna blev goda, inte riktigt som mormors hon kan göra så mycket tunnare, men dom smakade helt okej. Får prova att riva potatisen ännu finare nästa gång så blir det nog bättre.

Skulle ju ringa jotex men det var sådan kö när jag ringde (mitt på lunchen) så jag tänkte jag skulle vänta till efter jag ätit och så. Och när jag sitter och äter får jag ett sms där det står att jag fåt ett paket till torget! Weehu tänkte jag. Men det stod en helt annan (mindre) summa att betala, än vad jag tänkt att det skulle göra. Då visar det sig att gardinerna var visst slutsålda så jag får inga! Jäkla jotex!
Fattar inte varför jag kunde beställa dem om de nu var slutsålda? Blööööö nu får jag ju inga nya gardiner i år heller! Tur att jag har andra, hängde ju upp dem förut för stämningens skull när jag ändå grejade, men hade inte tänkt ha dem till jul. Menmen, då löste sig ju symaskinsproblemet i alla fall. Och jag fick ett väldigt billigt underlakan...=) Man får glädjas åt det lilla.

Nu ska jag borsta tänderna och försöka sova, jag vill verkligen vända rätt på dygnet igen! Får hoppas att det går. Ska sova så länge jag kan nu, och sen får jag väl gå upp om jag är pigg.
Imorrn är det sista föreläsningen i juridiken, får väl se hur det går med den tentan...jag har egentligen bara lust att åka härifrån och skita i alltsammans...

Men det ska jag inte göra än, först ska jag sova...=)

Kommentarer
Postat av: emilia :)

trevlig kväll!:)
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback