Julafton

Ja så har nästan hela julafton gått. Har varit precis som vanligt, förutom att jag fick göra ägghalvorna själv i år. Inte optimalt, jag glömde nästan ha på caviar...men dom blev goda.
Tomtebesök på förmiddagen, eller ja typ i alla fall, och lite snäll har jag tydligen varit även i år för jag fick några paket. =) Harry Potter-boken och lite pengar och lotter. Har ju fått pengar till ny dator och bäddmadrassen till sängen, och så får vi en kiel-resa av mamma och pappa, så det blev inte mycket paket i år. Men imorn får jag ett oxå, och jag vet inte alls vad det är. =)
Har varit på kyrkogården med pappa oxå, tänt lite ljus och så. Sen hem till mamma och lite kökstjänst. Ägghalvorna är som sagt mitt ansvar. =)
Kalle Anka, glögg, släkt, julmat, ris ála malta, hallontårta, slånbärslikör, och nu är det segt...får se om vi orkar iväg på midnattsmässa i år, känner mig inte riktigt sugen på det. Det blåser och har sig ute, inte mysigt alls. Tänk om det kunde komma lite snö, det skulle vara så mysigt!

aja...lite bilder kanske...God Jul!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback