Karlstad

Idag har vi varit i Karlstad hela dagen! Åkte vid 11 i morse och kom hem vid 20. Har köpt en del nya kläder, mest tröjor och underkläder, och en dataväska.
Karlstad är ju en trevlig stad, men det var lite väl mycket folk inne i stan för min smak. Kom aldrig igång med shoppandet där, men på bergvik gick det bättre. =P
Blev en tur till ikea oxå, det har ju öppnat där nu. Men tror ikea bäckebol fortfarande är min favorit-ikea. =)

Har inte gjort så mycket annat i veckan, var hos siw och lars på juldan och åt mat, slöade på annandagen, och igår var vi och handlade med mormor och sen åt vi hos dom på kvällen, räkmacka!! =)

Planerna för nyår verkar ta form, det är ju bra det...jag gillar inte nyår egentligen för jag har så sällan lyckats hitta nåt kul att göra, men de senaste åren har det varit bra, så vi får se om det blir det i år oxå.
Blir väl inte direkt supa, ska inventera lite på nyårsdan. Bra betalt då...kan ju vara värt det om man säger så...

Vet inte riktigt vad vi ska göra nu, vissa tycker vi ska till Redbrick, vissa är lite sugna och vissa är inte sugna alls. Återstår att se var tåget går...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback