Retro!!!

Hittade en grön systembolagspåse i garderoben...det var tider det.. =P typ ett år sen eller nåt sånt. Håller alltså på och flyttpackar samtidigt som jag kollar på Love Actually. Den filmen är verkligen helt underbar, jag älskar den tokigt mycket. Kan se den hur många gånger som helst tror jag.
Flyttpacka är extremt tråkigt i övrigt. Jag har förmycket saker tror jag. Eller i alla fall väldigt mycket fina saker. Men det ska nog gå ner, det får lösa sig på nåt sätt.

Har varit på 3-årskalas idag, Moa har fyllt år. Fick jättegod smörgåstårta och värsta fina prinsessatårtan. Hon är så söt, hon är min prinsessa. =) Fin lägenhet hade de oxå, stor och ljus. Skulle oxå vilja ha en sån, men kanske inte just i Angered. Kanske är lugnt just där de bor, men man måste ju förbi Angereds centrum och där är det väl inte alltid så trevligt.

Skulle egentligen på spexet ikvälll oxå men jag orkade verkligen inte, har haft huvudvärk hela dan, halsen kliar och jag hostar och snörvlar. Inge roligt varken för mig eller de andra på föreställningen då. Och så känner jag ju inte så mycket vad maten smakar så då känns det lite sådär att gå på sittning. Hade nog inte orkat det riktigt heller.
Så det blev hemma kväll med mig själv och tvn istället. Skönt faktiskt, pojken är på reps med CCC oxå, så jag får lite tid för mig själv, och så får jag packa mina saker i min takt och så. Ingen annan som lägger sig i vad jag ska slänga och inte. Inte för att han gör det men ändå.

Föresten går det alldeles utmärkt att cykla nu...så länge det inte börjar regna, men det verkar de göra nu... =(

Nää...ska väl fortsätta packa lite. Det går framåt faktiskt, sakta men säkert... =) lasset går på tisdag är det tänkt, då kommer pappa oxå. Ska ta tag i att flytta bredband och sånt oxå, det kan ju ta ett tag...pust och suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback