Sova

Nu har jag äntligen kommit i säng här. Ska ju upp toktidigt imorrn. Men det blir säkert skoj, får försöka sova lite i bilen kanske. Så man orkar åka hela dan. jag kommer vara lagom stel och mör på måndag när jag ska knalla upp till bussen... =P
hoppas min biljett hinner komma föresten...annars blir det jobbigt. Mormor skulle vinka av mig föresten... =)

Haft en bra dag idag med Jenny. Vi gick på Marieberg en sväng, var evigheter sen jag var där ju. Fick köpt mig nya skidglasögon och en ny väska. Mycket givande shoppingrunda. Och så blev det en ursöt dinosaurie till bebisen!
Träffat hennes karl oxå, han var trevlig han. Det finns tydligen trevligt folk från Hällefors. Nej nu var jag elak, det finns nog mer än en faktiskt. =) Jag vill fortfarande ha deras lägenhet. Men i göteborg då och gärna med deras hyresnivå. =P

Nej som sagt...sussa sött...mätt är jag oxå, fick smörgåstårta hos Siw och Lars nu ikväll. trevligt. Sen fick jag ställa mig och steka plättar när jag kom hem nu, trodde mamma hade gjort det men hon kanske inte hade tid. Nu har jag nåt att äta imorrn i alla fall. Köpte yoghurt förut oxå, det får bli frukost det. =)

Natters!!!

Kommentarer
Postat av: Din sötis

Hej älskling, saknar dig massor nu. Längtar till måndag jättemycket. Jag vill också åka skidor, har ju inte åkt på så länge. Bryt nu inga ben, du vet ju hur det var när jag hade halva armen i gips. Puss

2007-02-04 @ 04:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback