Sussa

man borde göra det nu. är på väg i säng. såg bara att jag inte skrivit nåt här på senaste.
Beachgasque i helgen, blir säkerligen lika skoj som det brukar! hjälpte till att ösa sand igår, det var ju lagom bra, jag som redan hade träningsvärk. så nu har jag haft ont i ryggen idag oxå. perfekt.

Det snöade förut när vi gick från torget! men det slutade ganska snart,. typiskt. det ska ju vara snö och kallt när det är beach!
jaja det löser sig...bara jag kommer från grupparbetet i tid så jag hinner greja innan gasquen. får väl välja kläder imorrn redan, men vi måste ju göra betonggrejset oxå, och åka till byggcentrum. jaja det löser sig säkerligen!

nu ska vi i alla fall sova så sött. natters!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback