2 dar kvar

Två dagar kvar att jobba nu innan jag får ledigt! Återstår bara att se hur mycket ledigt jag har samvete att ta. Det är två tentor jag borde läsa till, två som jag får poäng för direkt om jag klarar dom, utan att göra nåt mer. Men är det värt att ta min enda ledighet till att plugga, och sen inte orka fortsätta när terminen börjar? Eller ska jag skita i tentorna och försöka vila upp mig så jag kanske, eventuellt kan möjligen orka gå i skolan i höst? Samtidigt som jag måste jobba då, eftersom jag inte får CSN. Jag vet inte. Jag vet inte alls. Jag vet bara att jag borde träffa en studievägledare så snart som möjligt.

Ska ner i tvättstugan snart, eller för 10 min sen iofs, det är ju dags att börja packa ihop här nu. Tanken är att jag ska tvätta idag och iaf städa två trappuppgångar. Sen imorrn ska jag ta resterande två trappor, låna morfars bil och slänga skräp, städa lägenheten och packa alla saker. Kanske borde försöka städa lite lgh idag med. Blir så väldigt mycket imorrn annars.

Dom hade varit här och försökt lämna min mp3spelare idag. typiskt, hade lyckats missa det samtalet på mobilen oxå. Jäkligt dumt annars hade dom kommit till jobbet med den. ringde när jag kom hem, så dom kommer till jobbet imorrn istället. Weee!! =) Kul med ny leksak!

Ska kanske kolla på film ikväll oxå, Little miss sunshine. Har hört att den ska vara rätt rolig. Kollade på the queen igår, den var bra, men inte riktigt som jag trodde den skulle vara.

Jaja..kläderna lär väl inte gå ner i tvättstugan av sig själva, kanske bäst jag följer med dom nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback