Helgen...

Sådär ja, då hade man jobbat en kväll till då. Två kvar. Blev ju en extra eftersom jag bytte pass med Sofia idag, så sammanlagt 7 kvällar på hela sommaren. Känns att man inte riktigt är inne i alla kvällsrutiner. Men idag jobbade jag ju med Carina och hon kan ju, och imorrn är det jag och Lotta, det blir fina fisken det. Men en hel del folk idag iaf, fick köra två kassor till och med vid 21.50. dumma folk som inte har vettigare saker för sig än att terrorisera oss på konsum...

Känner mig inte riktigt kry heller.,..har haft huvudvärk hela kvällen och så är jag varm och kall och allmänt risig känner jag mig. Sådär som när man är på gång att bli sjuk. Men det kan vara att jag är trött oxå. ska gå och lägga mig snart och sova ordentligt, (så gott jag kan iaf) så hoppas jag det är bättre imorrn.

Men hade i alla fall en bra helg. Inte för att det blev så mycket sol direkt, men ändå. Skönt att bara komma bort och få umgås med min älskling. Det behövs!
Kom ju ner i fredags kväll, var tokigt trött så vi gick mest och la oss bara. I lördags var vi i strömstad och köpte Harry Potter! Fanns 3 kvar när vi kom till bokaffären, tur det annars hade det blivit en tripp till Uddevalla...men i alla fall..sen blev det systemet och konsum, vi skulle ju ut och grilla på kvällen. Men det var lite ostadigt väder så vi blev hos pojken och grillade. Funkade det med. Grill och vin och kubb. trevlig kväll som slutade nere på puben i hamnen. mysigt, trots att det regnade.
Sov rätt länge i går med, sen släpade vi oss till mamma och pappa i grebbestad. kanske tur att vi inte åkte tidigare, vi var nog inte riktigt kördugliga...iaf, så blev det att vi följde med på Per Gessle igår kväll i Strömstad. Det var mycket trevligt tyckte jag, och jag tror inte pojken tyckte det var så illa heller. =)
Sov i grebbestad inatt, och sen upp tidigt imorse för att åka till Åmål och där ta Swebus till Kga. Gick bra det med, läste lite på bussen, höll nästan på att missa kga..=P

jaja...ska gå och lägga mig i sängen nu och kanske läsa nåt kapitel...eller två, eller flera...=)


och jag kommer ihåg
nästan nu, nästan här
det sägs att tiden står stilla
när man blir kär
och jag kommer ihåg
vad jag önskade just då
att tiden stod stilla
i månader, år
jag kan komma ihåg
det var nästan igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback