Huvudvärk

Har mått grymt dåligt idag, haft ont i huvudet hela dan...vaknade i morse och mådde apa, mådde illa när jag stod upp, så jag fixade inte riktigt att gå till jobbet. somnade om sov till 11, då micke ringde. somnade om igen sen och sov till 12 ungefär. syrran kom hit och hämtade sin bil, jag åt lite, sen somnade jag igen och sov till 18. Då kändes det lite bättre i huvudet, tänkte att det kanske blir ännu bättre om jag äter, men jag vet inte.
Som tur är, är jag ledig imorrn. Ska visserligen upp och boka kent-biljetter, men sen kan jag sova mer om jag vill. får se om jag orkar följa med mormor och morfar och handla, jag vet inte...

ska nog försöka sova nu snart, tänkte sötis skulle höra av sig bara.

Det kanske inte var nyttigt att gå i skogen och plocka blåbär...men det blev en god paj! och så har jag lite bär kvar som jag kan ta en annan dag.
Men det slog mig nyss oxå, om en vecka åker jag härifrån. Om en vecka är det över för den här sommaren. Om en vecka får jag göra vad jag vill, när jag vill och har inget direkt att anpassa mig efter. Framför allt, jag får sova på morgonen! och det ska jag se till att få göra tänkte jag.

Föresten, halvvägs genom Harry Potter nu. Jag har svårt att se var den här boken ska ta vägen. Men snart måste vändningen komma, annars blir det en hafsig, framkrystad upplösning, och det vill jag inte! Men det ser rätt mörkt ut nu...=/

Jaja..kan ju börja med att försöka borsta tänderna. en bra början tycker jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback