Wierd...

"Match Point" var underlig...den var inte riktigt som jag tänkt mig tror jag. inte alls lika bra som Wimbledon...=P Jag gillar romantiska filmer, riktiga tjejfilmer! Det är min grej! =)

Väntar på att sötis ska ringa, sen ska jag gå och lägga mig. har plockat undan en del här, så det ser lite ok ut till imorrn...får se vad jag orkar göra i morrn innan jobbet oxå...tydligen tänkte de komma hem innan jag åker, alltså typ innan 15. får väl se hur det blir med det.

Funderar på hur jag ska ta mig nre nästa helg. om jag ska ner. blir det skitväder kanske sötis kommer hit i stället. men är det fint väder vill jag ju vara på kusten. bada salta bad! Har inte badat sen på Sardinien, och innan dess, tjaa veckan innan midsommar kanske? nåt i den stilen,...

Jaja...kanske skulle börja borsta tänderna och sådär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback