Badat x2

Sådär ja, nu har man premiärbadat, och lite till. Igår i lindalen var rätt varmt faktiskt, men idag vid saltholmen var det lite kallare. Är ju lite mer strömt vatten där så...men det är så sanslöst varmt så det gör absolut inget med kallt vatten... =)
Har ju cyklat runt halva saltholmen typ idag...har rekat inför picknick imorrn, men de gick inte så bra...får bli käringberget, det blir säkert jättebra. Där lär vi ju se "lilla båten" när den guppar förbi. =P ska upp rätt tidigt, så ska ta och fixa lite käk nu som vi ska ha med oss. maria gör kycklingbaguetter och jag ska göra grekisk sallad. smarrigt!

jaja...har inte orkat städa idag. lär inte göra det imorrn heller, men skit samma...tvättar i alla fall, alltid nåt...föresten har jag blivit solbränd. hade iofs blivit lite grinig om jag inte blivit det av att cykla runt i solen i 3 timmar...får köra med solkräm imorrn så jag inte bränner mig bara...ska nog leta rätt på den bra flaskan så jag får med den...dags att sätta fart kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback