Matlukt

Jag undrar vem av våra grannar som lagar mat som luktar så gott? Jag har mina aningar, men ändå. Idag luktar det fiskgratäng, häromdan var det nåt annat.

Ska åka in mot stan alldeles strax, ska bara äta lite först. Var på kvantum och handlade igår och hittade milkotigers päronyoghurt! Åt den i somras, den är så smarrig!! Speciellt med ett skivat päron i, det är pricken över i:et. =)

Kanske blir mn6-möte oxå, vi får se vad som hinns...var ett tag sen jag var där, kanske man skulle uppdatera sig med vad som händer...men jag vet inte, jag kommer inte gå på julsittningen i vilket fall, måste hem och jobba. Trist, men så är det...på tal om jobb så får jag ringa micke nån dag och kolla läget på den fronten...

aja...frukost...eller vad det nu är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback